Friday, July 24, 2009

You Know Your a Wack Ass Bitch When... Pt 2

Back by Popular Demand...

Part 2 of...

YOU KNOW YOUR A WACK ASS BITCH WHEN...

  • When you promote parites just to get in Free! with all that work u put in u might as well have paid the 5 dollars b4 midnight.
  • When you are fuckin several guys but have nothin to show for it. AKA you still are walkin everywhere cuz u aint got no ride in them SAME s.carters you had from 10th grade.
  • When you wear Cartier glasses because u think they make u look classy
  • When you are spring clothes shopping at Lee Beauty Supply... Yes we can all tell you got your clothes from there.
  • When you start shit on facebook. Seriously I'm tired of these facebook thugs. what ever happened to just fighting a bitch in the street??? its still hood rat-ish but atleast it aint wack and scary!
  • When you type in a way u think looks cute... (ex: using 3's for E's and q's for g's) WTF is yo problem?!?! that shit is NOT cute and u just took 5 extra minutes out yo live to type something that coulda took 5 seconds. Clearly u just a fool!
  • When you wear zillions to your wedding. sorry I had to say it.
  • When you are fuckin somebody elses boyfriend and thinks that makes you special. stop being a idiot... u were just another bitch who didnt get the title.
  • When your "Modeling Career" Consisted of being on flyers for free... and only because u asked to get put on it.
  • When you still Roll down ALL the windows of your car and BLAST music down the street to get attention because you want everyone to see u drivin. ummm how old are you???
  • When you fuck guys to get popular.... ewwww
  • When you are still wearing your nails after 2 r broken and 1 is completely popped off... because u wanna get a fill in. soooo.... your going to look like a fool in the mean time???
  • You still Hip Roll at Parties... Period!

Remember this note is ment to HELP people. as harsh at it may seem some people need a reality check.

4 comments:

Stefanie Cherelle said...

LOLOL I love it!! I agree with all except 1. Cus I start shit with Anthony's hoes on fb all the time. Those hoes deserve it :)

Laura said...

lol I guess thats acceptable

bee!! said...

zillions @ your wedding???? huh???? if i knew the groom i would have to stand up & object... like r u sure u want this for life??

all this is hilarious... and so true its sad LoL

bee!! said...

i went kinda hard about the zillions LoL... it might not be THAT bad haha. definitely deserves a spot on the list though LoL